Jste si jist?

  • Autor: SaintHellena
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Lucius Malfoy, Nagini
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 72
  • Shrnutí: Jeden má moc. Jeden má potenciál. Oba něco chtějí. Ale dokáží najít kompromis, který bude vyhovovat jim oběma? Když Harrymu školní rada opět odmítne nový učební plán, rozhodne se pro něco zoufalého. Přijme nabídku Luciuse Malfoye, který má podle všeho nápady, jak Harryho plán vylepšit, aby ho školní rada konečně schválila. Ne, že by to byl jediný jeho problém. Fanfikce má dva konce, Zlatou a Stříbrnou stezku.
  • Klíčová slova: sex, kink, BDSM, roleplay, viteály, posedlý/temný Harry, Nagini v posteli, šťastný konec, dva konce, Harrylu, dark, angst, humor, smut

Hodnocení čtenářů:

Badinek:
“...”
l.enik.c:
“Harrylu prakticky nečtu a nikdy jsem nepochopila, co na tom kdo má. Do této povídky jsem se však bůhvívlastně proč pustila a hodně mě to chytlo. Začíná to jako celkem fajn pwp, i když mám pocit, že postupně některé sexuální scény byly takové nemastné neslané. Harry je tu až příliš velký idiot, což mě celkem iritovalo a říkala jsem si, proč by s ním měl chtít mít Malfoy co do činění, kromě sexu. Překousla jsem to však a udělala jsem dobře. Pasáž, kde se Harry začíná chovat jako prvotřídní děvka je celkem zajímavě pojatá z pohledu Potterova vnímání. Žádné velké tesknění, vzpomínání, Potter se zdá vlastně celkem spokojený se svým životem. Ani následně se autorka s ničím příliš nepáře, děj odsýpá, nevleče se, je vulgární. Scéna se znovushledáním v Kanadě mi zůstane v hlavě ještě hodně dlouho. Líbila se mi celkem originální forma psaní. Co je na této povídce zajímavé, jsou dva konce - stříbrná a zlatá stezka. Nechci zde spoilerovat, ale autorka sama uvádí, že oba konce jsou šťastné, i když každý jinak. A je opravdu velmi zajímavé sledovat, jak jeden příběh může mít různá rozuzlení a díky každému z nich je celkové vyznění příběhu úplně jiné. Muísm říct, že jedna stezka mi k celkovému dílu seděla víc, i když se jednalo o trochu klišoidní happyendový závěr, mně však v tomto případě plně vyhovoval. Samozřejmě jsem se ale pustila i do druhé stezky, která mě chytla za srdce tak, že ze mě ždímala emoce ve velkém, a i celý následující den po dočtení jsem to nemohla pustit z hlavy - a to se mi nestává tak často.”
Hell:
“...”