Povědomá tvář

  • Autor: SaintHellena
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Utekl před slávou a žije mezi mudly. Je barman a největším zdrojem stresu jsou lidé, kteří si myslí, že ho odněkud znají. Naštěstí si ho většinou jen spletou s hercem jistého hobita (nebo se s ním snaží flirtovat). Ale co když jednoho dne narazí na někoho, u koho by mu nevadilo, kdyby se poznali blíž? Naštěstí to je jen náhodný mudla se slabostí pro černé roláky, knihy a debaty o umění. Žádný čaroděj. A už vůbec ne mrtvý mistr lektvarů a bastard na entou.
  • Klíčová slova: USA, New York, humor, angst, fluff, barman, Snarry, jizvy, poválečná, tajná identita,

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Pěkná povídka, sice trochu klišé, ale hezky se to četlo a zdálo se mi to fajn FF na takový relax.”
FemmeFragile:
“Jsem ze sebe skoro až zhnusená –⁠ mně se vážně na stará kolena líbil fluff?! Stárnu, měknu, kornatím… Ale tohle bylo dobré, vážně moc dobré. Sice se mi Harry i Severus zdáli místy lehounce OOC, chtělo by to mírný zásah korektora, a u dialogů nebylo vždycky zřejmé, kdo je zrovna u slova, ale jinak to byly právě ony dialogy, díky kterým jsem se kolikrát smála, až mě oči štípaly. Jeden bonmot za všechny: „Čte takové ty těžké ruské romány, kterými by se dal někdo zabít, ale někdy čte i detektivku s lesklou obálkou.“”
Hell:
“...”