Konec dobrý...

  • Autor: starcrossed
  • Překladatel: FemmeFragile
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape/Ginny Weasleyová
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Povídka volně navazuje na Noci v zahradě Getsemanské. Ginny prožila mimořádně špatný den, ale zdá se, že by se Harry se Snapem mohli postarat o to, aby byl dobrý alespoň jeho závěr. Přece se říká: konec dobrý, všechno dobré…
  • Klíčová slova: trojka, smut, PWP, voyerismus, alternativní konec, Noci v zahradě Getsemanské, NoG

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“PWP s velmi netradiční trojkou. :) A já sexpriznam, že ačkoli tohle uspořádání není v kontextu Nocí vůbec realistické, protože Snape by se prostě nedělil,ta myšlenka mě vlastně docela baví. :)”
FemmeFragile:
“Pokud mi něco na Nocích v zahradě Getsemanské vadilo, pak to byly pasáže s Ginny. Dokud se to omezovalo jen na sny, byly to vlastně docela vtipné vložky mezi trénováním a sexem se Snapem v prvním díle. Ale Harryho finální setkání s Ginny jsem měla sto chutí přeskočit, stejně jako přeložení tohohle remixu. Jak starcrossed umí napsat geniální slashové scény, tak het je bohužel i v jejím podání docela nuda. A tak nějak nemůžu uvěřit, že by Snape opravdu přistoupil na jakoukoli formu vztahu s Ginny. Ale chápu, že se to jako alternativní konec nabízelo a mezi remixy to má své místo, takže i když určitě nemám v plánu re-read, to jedno přečtení mě taky nezabilo.”