Nový Adam

  • Autor: starcrossed
  • Překladatel: FemmeFragile
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape, lord Voldemort, Smrtijedi
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Povídka volně navazuje na Noci v zahradě Getsemanské. Severus Snape je rozhodnutý splnit Brumbálův poslední příkaz a učinit vše, co bude v jeho silách, aby zachránil Harryho Pottera. Úkol však zněl jasně: je potřeba zachránit jeho život, o kůži Brumbál nehovořil. A tak si Snape možná bude moci oplátkou od Pottera vzít něco, po čem touží téměř celý svůj život – svou pomstu Jamesi Potterovi.
  • Klíčová slova: darkfic, temný!Snape, alternativní začátek NoG, non-con, rape, bloodplay, ich-forma

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“Tenhle kousek se mi nekomentuje dobře. Do Invicta úplně nesedí, je přeci jen ještě o kousek temnější. Ale jen o ten malý kousíček, který nahlodává auditora uvěřitelnosti.”
FemmeFragile:
“Dost jsem se téhle povídky bála, nemám totiž ich-formu (nota bene v přítomném čase, který je v češtině naneštěstí ještě nějak "divnější" než v angličtině) ráda. Ale starcrossed opět předvedla svůj um a dokázala, že si zvládne poradit i s jiným stylem psaní :) Takže mě to nakonec bavilo i jako čtenáře, i jako překladatele. Byť pořád preferuju "kanonický" děj Nocí v zahradě Getsemanské a nepotrpím si na temného!Snape, tak je to minimálně zajímavý alternativní začátek NoG :)”