Cursed

  • Autor: Ari of the Ancients
  • Fandom: Stargate
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Todd the Wraith, Original Stargate Wraith Characters, Original Characters
  • Rating: General Audiences
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí: After the events of "Morality Matters", Todd needs a place to recuperate, before reclaiming his place as High Commander, in Pegasus.
  • Klíčová slova: Mental Health Issues, Genetic Disorders & Abnormalities, Genetic Experimentation, Wraith Culture

Hodnocení čtenářů:

yaoiyuri:
“Ari se po více jak 7 letech vrací s povídkou, která osvětluje, co se stalo s Toddem z Morality Matters po návratu do Pegasu. Ten se totiž sice dostal domů, ale po dlouhém zajetí, mučení a strádání chce přestat přežívat a začít opravdu žít. Jenže k tomu, aby mohl načerpat síly a především mentální rovnováhu musí najít vhodné místo... Myšlenka „prokletého“ úlu je skvělá, Antici jsou tu ukázání jako ještě větší svině než v kánonu a zajímavě je pojatá i wraithská kultura a mentalita, kde je každá odchylka od (perfektního a perfekcionistického) normálu tvrdě postihována. Vztahy Wraithů s lidmi na pozadí jsou místy takové cukrkandlové, ale na druhou stranu kompenzují ten zmar a hrůzu z následků antických pokusů. Sama autorka řekla, že povídka měla být původně delší, takže možná se časem ještě dočkáme pár kapitol o Toddově ozdravném pobytu mezi posádkou „prokletých“.”