Napsat si minulost

  • Autor: avioleta
  • Překladatel: bedrníka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape/Harry
  • Rating: explicitní
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harry při prohrabávání trosek po bitvě o Bradavice najde Snapeovu starou učebnici lektvarů.
  • Klíčová slova: Snape žije, post-war, Princ dvojí krve

Hodnocení čtenářů:

finde:
“paráda”
Haluzka:
“Obsahuje SPOILER. Nenadchlo, ale asi ani neurazilo. Začátek vypadal velmi slibně. Dopisování s Princem bylo sice kusé, zato příjemně pubertálně obscénní. Harryho i Snapova opatrnost ohledně informací a možné změny časové linie byla velmi osvěžující. A pak se prostě něco stalo, veškerá opatrnost šla stranou, ale vyzrazené informace z minulosti/budoucnosti ústí jen a jen ve Snapeovu záchranu bez jakýchkoli vedlejších efektů. Snape je v nové časové linii s faktem, že si užíval sexting s nenáviděným Potterem úplně v pohodě, i když by mi k němu daleko víc seděla ukřivděná nenávist. Nebo tak něco. Obecně ovšem dost nemusím cestování časem, pokud není dopilované k dokonalosti. Celkově 2-3, trojka za opravdu krásný a slibný rozjezd.”
LiviaCullen:
“Veľmi rýchlo sa dostalo medzi moje TOP snarry poviedky. Nevedela som sa od toho odtrhnúť.”
FemmeFragile:
“K přečtení”
bedrníka:
“Mám pár výhrad (třeba si nemyslím, že by Snape měl tušení o existenci viteálů), ale líbí se mi moc dopisování si s Princem, líbí se mi, že si pak nepadnou do náruče, protože pro Harryho to bylo včera, ale pro Snapea před dvaceti lety a vlastně ani nevěděl, že ten Harry je Harry Potter. Zkrátka jedno z mála snarry, kde tomu vztahu, jak je předestřený věřím.”