Špačkovo arabské dobrodružství

  • Autor: xander
  • Fandom: Real Person Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Havel/Špaček
  • Rating: decentní
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Ethanol nebo ethylalkohol (obecně alkohol, hovorově špiritus) je druhý nejnižší alkohol. Jde o bezbarvou kapalinu ostré, ale ve zředění příjemné alkoholové vůně, která je základní součástí alkoholických nápojů. Je snadno zápalný, a proto je klasifikován jako hořlavina 1. třídy. A občas člověka postrčí k činům, ke kterým by se za střízliva neodhodlal. Ladislav Špaček by mohl vyprávět.
  • Klíčová slova: alkohol, vyprávění v první osobě

Hodnocení čtenářů:

FemmeFragile:
“Samotnou by mě asi nikdy nenapadlo tyhle dva shipovat – vlastně by mě asi nenapadlo Špačka shipovat s kýmkoli, snad kromě platonické zamilovanosti do etikety :D Prostě jsem si nikdy nepředstavovala, že by se Špaček mohl snést (jaká to ptačí metafora!) ze svých morálních výšin sem k nám smrtelníkům, a tady dělat něco tak přízemního, jako nedejbože... kopulovat. Ale po téhle povídce to všechno dává perfektní smysl. Body plus hlavně za Špačkovo roztomile upejpavé opilecké blábolení, které se i přes značný stupeň společenské únavy pořád snaží prokládat rychle uvadajícím raciem :)”
ArcheaMajuar:
“Jsem dojatá. Špačka s Havlem jsem si niterně shippovala odjakživa, takže tahle něžná povídka pro mě do jisté míry byla dream come true.”
bedrníka:
“Příjemně distinguovaná povídka. :-) (A sláva sláva, správně použitý přechodník, který nadto do stylu tohohle POV krásně sedne.)”