Moje malá šmejdka

  • Autor: SaintHellena
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová/Bellatrix Lestrangeová, Hermiona Grangerová/Draco Malfoy, Lord Voldemort
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 16
  • Shrnutí: Měli je. Tolik zábavy. Tolik vzrušení. A pak jim Potter utekl. Aspoň jim nechal malý dáreček. Vlastně dva. Tu svoji špinavou šmejdku, co tak krásně dovedla křičet, a zrádcovského skřítka, kterého Bellatrix s takovou chutí zabila, když se pro šmejdku vrátil. Aspoň něco může Pánovi zla dát. A kdo ví, třeba ji nechá si s ní hrát. Původně publikováno na WP, kde to bylo po nahlášení smazáno. Má alternativní díl "Temnota v nás nás zrodí" z pohledu Hermiony.
  • Klíčová slova: rape, dub-con, darkfic, bdsm, mučení, šílenství, rozkoš, moc, magie, krev temná!Hermiona, mocná!Hermiona, femslash, Temná šmejdka, imperio při sexu

Hodnocení čtenářů:

Wally13:
“3,25”
l.enik.c:
“K této povídce jsem se dostala jen díky tomu, že jsem na několika místech četla o peripetiích, které ji provázely na Wattpadu, a autorku už znám díky jiným povídkám. Femslash vůbec nečtu, ale nijak zvlášť mě tu nepohoršoval, byl tak akorát explicitní. Bellatrix je pěkně vyšinutý blázen. Celkově je příběh ale velmi povrchní a psychologie postav jde postupně dost z kopce. Harry a Ron?? To jako opravdu?? Původně jsem byla přesvědčená, že musí jít jen o noční můru. Při zmínce o Severusovi jsem zajásala, že se tu také nějakým způspobem promítne, ale bohužel. Zato Draco? Kde se vzal, tu se vzal... Hermionino propadnutí zlu neuvěřitelné a její návrat k Bellatrix ještě víc, včetně Bellatrixiny reakce. Asi by to chtělo minimálně dvojnásobnou délku a věnovat více prostor prožívání postav, pak by to mohlo být povedené.”
FemmeFragile:
“V téhle povídce je opravdu moc pěkně zpracovaný Bellin charakter. Je správně duševně chorá a zvrácená - všeho, co ostatní považují za bolestné nebo odporné, si ona cení jako nejsladší odměny a výsady. Vidím tu trochu de Sadův vliv, a myslím, že nejen podvědomý (zvláště v 10. kapitole - de Sade by byl z Imperia naprosto odvařený!) A moc se mi líbila Bellina reakce na dramione :D „‚Neboj, nezlobím se na tebe. Vím, že tě navštěvoval,' lhala Bellatrix. Málem zešílela, když se to dozvěděla. Měli štěstí, že jsou naživu. / ‚Vám to, vám to nevadí, má paní?' / Kdyby mohla, uřízne mu ptáka a narve mu ho do krku. Nebo do prdele. Synovec nesynovec.“ Jen škoda, že zbytek povídky působí trochu ploše. Děj je zkratkovitý tolik, až se člověk místy ztrácí, navíc obsahuje několik slepých uliček. A ostatní postavy jsou oproti Bellatrix zvláštně nedovyvinuté nebo OOC (ten Harry a Ron?!). Kvůli tomu mi také přišel dost obtížně uvěřitelný ten implicitní stockholmský syndrom. Mít to dvojnásobnou délku, myslím, že by z toho mohla být opravdu skvělá povídka, neboť autorce zjevně nechybí cit pro vypointovanost, jen se podle mého potřebuje ještě trochu vypsat. A zároveň oceňuji i fakt, že se autorka zároveň nebojí explicitního femslashe, který zároveň nepůsobí, jako když ho psal chlap, který si u toho dělal dobře. Na Wattpadu vzácnost. Každopádně tedy doufám, že se od SaintHelleny dočkáme i dalších povídek - jsem moc zvědavá, kam se v psaní posune, neboť našlápnuto má dobře, a ráda si přečtu něco dalšího.”