Cti otce svého

  • Autor: starcrossed
  • Překladatel: FemmeFragile
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Povídka volně navazuje na Noci v zahradě Getsemanské. Harry je odvolán ze své cely a předveden před oba dva mužské příslušníky Malfoyova rodu. Zatímco Lucius má vykonat prohlídku Severusovy laboratoře, jeho syn od něj dostal zvláštní úkol, který se neodvažuje otci odepřít.
  • Klíčová slova: remix, NoG, canon divergence, drarry, tvrdý sex, Lucius kuplíř, úkol, první sex, panic, first time, PWP, smut

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“PWP, které nemá s Nocemi v zásadě nic moc společného. :)”
l.enik.c:
“Je pravda, že NoG jsem četla už před nějakou dobou, takže se možná pletu, ale několik věcí mi v této povídce přišlo v rozporu s dílem, které doplňuje. 1) Lucius by si nemyslel, že sex s Potterem udělá z Draca muže, 2) Harry ani Snape by s tím nebyli tak smíření, 3) Harry by dobrovolně nenabízel orální sex. Pokud se však od tohoto oprostím, je Harryho ovládnutí situace vlastně úplně skvělé a závěrečný rozhovor tomu nasadil třešničku.”
FemmeFragile:
“Kdybych nechtěla přeložit všechny Kayliny remixy, spíš bych o tohle pohledem nezavadila, protože drarry. Ale na drarry (a na to, že to trochu uhýbá od kánonu NoG, kde Harry spí jen se Snapem) to bylo vlastně dobrý! Draco se mi sice zdál na "gay-panice" až příliš horlivý a rozdováděný, ale ten Harry, jak ho známe z NoG, tu proti tomu nezklamal, stejně jako Kayla s jejími vydařenými explicit popisy. Je to zkrátka takové oddechové PWPčko - žádný důmyslný filozofický svazek, ale zase rozhodně lepší četba než třeba složení šamponu ;)”