Stíny minulosti

  • Autor: Kartist
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape/Harry
  • Rating: přístupné
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Během bitvy o Bradavice bylo zlaté trio ještě schopné zachránit Snapeův život. Zatímco Harry běžel k myslánce, Hermiona s Ronem jej ošetřovali. Harry pak před cestou do Zapovězeného lesa svým přátelům nařídil, aby ho za každou cenu dopravili v pořádku do komnaty nejvyšší potřeby a dále do bezpečí. Pohled, který si tehdy se Severusem vyměnili, než se Harry odebral na jistou smrt, jim utkvěl v paměti i po skončení druhé kouzelnické války. Hlavně jednomu z nich.
  • Klíčová slova: Snape přežije válku

Hodnocení čtenářů:

FemmeFragile:
“Bože, Severus uzurpující si hrneček s jelenem je TAK zlatý... Jinak tu Severus má po válce už zřejmě trochu obroušené hrany, tudíž z něj neodkapává jeho typický sarkasmus po hektolitrech jako v jiných povídkách (což já ráda), ale zase to Harrymu dost usnadňuje práci :) Takže je to takový milý vánoční fluffík, který stojí za přečtení i v případě, že jste jako já jinak spíš na hurt/comfort, rape a jiné podobně zvrhlé povídky :D”
bedrníka:
“Snape je tu hned od začátku takový uhlazený a smířlivý a přátelský, aniž bychom se dočkali jeho POV, který by tu změnu v přístupu trochu vysvětlil. Dejme tomu, že za to může nečekané přežití války. Ale aspoň je hezky zašitý v Tkalcovské a chodí si po baráku bosky, to se mi líbí. :-) Harryho postupné zakoukávání/sbližování je naproti tomu uvěřitelné. Bodík navíc za podprahový snilch. :DDD”