Na křídlech Vánoc - Vhodné ambice

  • Autor: womiska
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Dolores Umbridgeová/Rita Holoubková
  • Rating: přístupné
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Vánoční momentka.
  • Klíčová slova: ficlet, pre-canon, femslash

Hodnocení čtenářů:

Hell:
“Rita a Dolores jsou dobrý power couple. Myslím, že mají velký potenciál, i když zrovna v tomhle kousku působí Dolores trochu bláhově. Buď si to představuje příliš jednoduše nebo je mnohem temnější čarodějka, než jsem si myslela, jestli má páky i na čistokrevné smrtijedské rodiny. Jisté vánoční bezčasí v kombinaci s útržky děje mě rušilo, protože jsem si najednou musela děj někam zařadit podle dodaných informací, ale nějak mi to pořád nezapadalo. Je to škoda, protože mě to vytrhlo od toho si pořádně užít ty dvě a jejich řeč těla a interakce, které byly mimochodem hodně povedené. Škoda, že se nepodařilo to líp podchytit. Je asi těžké ukázat, kolik moci a vlivu mohou společně mít na tak krátkém prostoru. Náznakový děj bych ohodnotila za 1, jejich párovou dynamiku za 4. Víc by se mi líbilo, kdyby se od děje v tomhle případě upustilo úplně, nebo se vybrala jen jedna věc, na které by se pořádně ukázalo, jak to s jejich vlivem a taháním za nitky vlastně je. Za naznačení, jak dobré spolu můžou Dolores s Ritou být, ale tahle jednorázovka dostane ještě bonusový bod navíc, takže se to vyšplhá na za 3 :-)”
bedrníka:
“Není to sympatický pár, ale rozhodně se k sobě tyhle dvě paní hodí.”