If the Fates Allow

  • Autor: Saras_Girl
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy, Hermiona/Ron, Ginny/Blaise, Molly, Arthur, George
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 25
  • Shrnutí: What's that crackling in the walls? Harry has no clue at all. He'll eat some cake and drink some wine Because he is completely FINE. -A story about life's disregard for our plans.
  • Klíčová slova: Drarry, adventní povídka, Vánoce, po válce, Harry a Draco jsou bystrozorové

Hodnocení čtenářů:

Heredhether:
“Další hřejivá, optimistická a roztomilá adventní povídka od autorky Saras_Girl. Harry a Draco jsou třicátníci, kolegové a kamarádi, a ani jeden není tak docela spokojený s tím, jakým směrem se jeho život ubírá. Harry má psa, Draco je zapálený kutil, ale přes svoje koníčky a mazlíčky jsou ti nejosamělejší gayové ve městě. Taky jsou do sebe už celou věčnost zabouchlí, ale nic s tím nedělají, protože jsou to především strašní idioti :D Povídka krásně ukazuje, jak naivní je, když si nalinkujeme život a budoucnost a očekáváme, že všechno půjde podle plánu. A zároveň i to, že teprve tehdy, když se věci vymknou a začnou se řítit docela neočekávaným a neznámým směrem, začnou dost často dávat konečně smysl. Moc se mi líbil motiv "nalezené rodiny", taky nápad s tím, že Ron a Hermiona mají tělesně postiženou dceru, no a co jsem totálně baštila, byli pestří a srdeční obyvatelé malé anglické vesničky, kde Draco a Harry nakonec najdou svůj osud a přístav.”