Déšť ti, hochu, smáčel vlasy

  • Autor: imjustconfused
  • Fandom: Rychlé šípy
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Jarka Metelka/Mirek Dušín, Jindra Hojer, Červenáček, Rychlonožka, Losna
  • Rating: přístupné
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: Jarka je skautský vedoucí, úspěšný středoškolák a zamilovaný do jednoho ze svých nejlepších kamarádů. Neví, proč by měl Mirek jeho náklonost opětovat, a tak se prostě smířil s tím, že z toho nic nebude. Jeho kamarádi ale o jejich vztahu a citech ví víc, než by se zdálo. To je možná proto, že jim jejich zamilovanost nebrání vidět věci tak, jak jsou.
  • Klíčová slova: modern AU, skauti, young adult

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Chápu zasazení do dnešní doby, kdyby se to drželo časového zasazení kánonu, asi těžko by byli všichni tak v pohodě s gay kamarády, pokud by o této problematice vůbec byli informování. Ale trochu škoda, byla by to výzva a bezpochyby zajímavějsí, pokud by se téma dobře zpracovala. Nicméně toto je prostě oddechová milá povídečka, která nikoho neurazí a odpustím jí i ten strohý závěr :-)”
bedrníka:
“Roztomilé, něžné, vtipné. Takto bych si představovala YA literaturu. Potěší každého fanouška Foglara, protože i po aktualizaci do současnosti jsou hoši čestní a slušní - a nádavkem je jim dopřáno vyoutovat se a vyznat si lásku (nebo aspoň náklonnost), namísto pouhé sublimace.”