Skryt před bouří

  • Autor: starcrossed
  • Překladatel: FemmeFragile
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Hluboko ve skotských lesích Harry loví Smrtijedy, zatímco oni loví Harryho. Skóre pro něj vypadá nepatrně lépe – až na jednoho jediného Smrtijeda, který mu stále uniká. Nyní však konečně nastal čas, kdy si je Harry téměř jistý, že už je dostatečně silný na to, aby se mu podařilo pomstít se muži, který mu v životě tolik ublížil. Pomstít se Severusi Snapeovi.
  • Klíčová slova: snarry, dub-con, PWP, AU divergence, dark!Snape, temný!Snape

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“Poměrně povedené PWP :)”
FemmeFragile:
“Na Noci to samozřejmě nemá, ale myslím, že na to Kayla při psaní téhle PWP jednohubky asi ani neaspirovala. Líbí se mi na tom, jak nápaditě autorka pracuje s magií během explicitních scén, a že se snaží i do PWP povídek vložit alespoň nějakou překvapivou pointu. Navíc je velmi čtivá její angličtina, která v Kaylině případě hodně odpovídá syntaxi a bohatosti češtiny, díky čemuž se tím pádem překládá skoro sama. Takže za mě fajn oddechová povídka.”
jajafilm:
“Musím říct, že tato jednohubka se mi zdá slabší, než Noci. Logicky to nedává takový smysl. Na začátku povídky to nevypadá, že by se mezi Snapem a Harrym odehrávalo něco sexuálního, pak nám čtenářem to odhalené je a to nevadí, dělá to zajímavý obrat v povídce. Problém je, že pak jsem měla pocit, že oba aktéři se chovají tak, že vědí jakou mají povahu jejich střety, ale na konci Snape použije Obliviate, takže Severus by se měl chovat tak, že neví, že Harry se vše pamatuje. Přiznám se však, že jsem to nečetla dvakrát nebo třikrát, abych se ujistila, že z jejich rozhovorů je přímo jasné, že oba o tom vědí... Takže to může být jen můj dojem, ale prostě na první dobrou mi to nesedlo. Nicméně i tak se mi povídka docela líbila, užila jsem si jí a doufám, že Káťa bude s překlad pokračovat. Dala bych tomu cca 3,8 bodů.”
belldandy:
“-”