Oboustranně výhodná dohoda

  • Autor: Ivík Bublík
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: NC-17 - od sedmnácti let
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 79
  • Shrnutí: Bradavice pořádají debutantský ples, na kterém si čarodějky a kouzelníci vybírají své protějšky. Lucius Malfoy dělá vše po pádu Pána Zla pro zlepšení svého morálního statusu ve společnosti a finanční situace. Proto se rozhodne ucházet o Harryho Pottera. Což Harryho poměrně vyděsí. Musí přijít s někým lepším než je Malfoy, s někým, kdo v případě souboje Luciuse porazí. Severus se chce zbavit brumbalových řečí, že nemá být sám a tak se Potterem domluví na výhodném obchodu. Severus pomůže Harrymu od Malfoye a Harry na oplátku Severusovi od Brumbála. Navíc tím získá svých "patnáct minut slávy"
  • Klíčová slova: Snarry, hlavní záporná postava Malfoy, předstíraný vztah, pokus o znásilnění, smlouva

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Není to nic originálního, snaha držet Snapeův charakter dle kánonu, ale přerod Harryho citů na můj vkus poměrně rychlý a pocity málo vykreslené a tudíž postavy méně pochopitelné. Největším mínusem tohoto dílka je hromada pravopisných chyb a překlepů, kdy jsem se někdy musela vracet a přemýšlet, co tím vlastně autorka chtěla říct. Plusem je, že autorka opustila od původního záměru drabble a udělala z toho klasické kapitoly.”
jajafilm:
“Není to nic zázračného, ale jako čtení na odreagování od každodenního šílenství z práce či ze školy, to ujde.”