Šmírák

  • Autor: D.J. Orlovský
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape/Filch
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Argus Filch je mezi studenty přezdíván šmírák, protože když nachytá někoho při souloži, neupozorní na sebe a čeká, dokud si ho nevšimnou oni. Argus Filch se ale od ostatních odlišuje víc než jen tím, že je moták, a tak nikdo netuší, že neviděl dosud dvojici, jejíž pozorování by ho vzrušilo. Ale to se má brzy změnit… aneb co všechno se odehrálo v pozadí trablů s Chloupkem a Kamenem Mudrců.
  • Klíčová slova: PWP

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“No musím říct, že tento Snape je pro mě skutečně uvěřitelný. Zapšklý, naštvaný, že musí učit tu bandu tupců, tak ať z toho má aspoň nějaké potěšení, sem tam si to užije s nějakým studentem, a ti si to zjevně užívají s ním, takže vlastně žádný problém. Je to i celkem osvěžující po všech těch zásadových Snapech, co nikdy na studenty ani nepomysleli, až pak jednou najednou z ničeho nic neodolali Potterovi. Filch šmírák, který to vlastně nedělá pro vlastní potěšení, je také dost realistický a jeho role, když dojde na sex, je celkem překvapivá s Snapovi preference rovněž, i když stále uvěřitelné. Zkrátka dost vydařené PWP.”
Trinyx01:
“...”
Aswalka82:
“-”
Usmevava_Barush:
“.”
Benny:
“Sexy Argus..+zasněný zamilovaný pohled+”
Akkarra:
“Naprosto nechutné (Filch). A velmi, velmi dráždivé. :)”
Sargo:
“To je hrozná povídka. Patrně díky tomu, že Snape je tu plně kanonický. :-D (Poznámka pro mě: fakt se k tomu nepotřebuji vracet! :-D)”
jesssnape:
“taková lepší 3”
kami:
“Práve v tejto kombinácii mi príde Filch nadmieru sympatický. Páčilo sa mi to, v minulosti by som tomu dala hádam aj plný počet, ale teraz ma PWP skoro vôbec nedrží.”
Memorin:
“...”
bedrníka:
“Snape je správně zvrhlý a neštítí se využívat pro své potěšení nikoho, o kom si je jistý, že na něj nepůjde žalovat. Taky je správně vyhublý a vůbec odporný člověk.”