Green and Gold

  • Autor: PhoenixTakaramono
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter/Sesshomaru
  • Rating: NC-17 - od sedmnácti let
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: nezadáno
  • Počet kapitol: 16
  • Shrnutí: Due to the newest crop of alleged Death Eater sightings overseas, British Division Head Auror, Lord Harry Potter, was sent to Muggle Japan to thwart the renegade from performing another Dark Resurrection Ritual on a sacred site, thereby from desecrating a national magical monument―the Bone Eater's Well. For his troubles he lands himself as the minder of a 500-or-so year-old dog daiyoukai his magic tore from a distant past. Aloof and flexible morals aside, he doesn't know what to make of the feudal lord and sovereign. Yet. Similarly, Sesshomaru cannot help but be intrigued. In the meantime, a storm is brewing in both eras, both in the magical UK and magical Japan...and perhaps even in Europe or America itself.
  • Klíčová slova: Crossover, InuYasha, cestování časem, cestování mezi světy, démoni

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Sesshomaru se octne ve světě HP, a to ve chvíli, kdy je Harry na pracovní cestě v Japonsku (u oné proslulé Kagomeniny studny). Bystrozor předpokládá, že to on a jeho magie vytáhla démona z feudální doby... a musí přijít na to proč a jak Sesshomaru může dostat zpět, aby nedošlo k narušení toku času. Zajímavý námět, to spojení těch světů jsem si užila, ale bylo pro mě docela těžké to číst. Jazyková bariéra mezi oběma aktéry je zde vyřešena kouzlem, ale to není dostatečně dobré a tak dochází občas k nedorozuměním a autorka záměrně komolí některá jména.”