Minerva

  • Autor: professorelarablack
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Minerva McGonagallová
  • Rating: G – pro všechny
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Nebyla jen přísnou profesorkou přeměňování. Během svého studia se stala výbornou střelkyní nebelvírského družstva a dokonce se zamilovala, ačkoliv se nic nevyvinulo tak jak mělo. Místo toho, aby vychovala vlastního potomka, se stala profesorkou, aby tak mohla pocítit alespoň nějakou lásku k dětem. Své studenty milovala a o to více trpěla, když část z nich viděla umírat.
  • Klíčová slova: Doplnění canonu, život postavy

Hodnocení čtenářů:

FemmeFragile:
“Minerva je jednou z mých nejoblíbenějších postav (ne-li nejoblíbenější vůbec, i když tady se trochu bije o místo s nesmrtelnou snarry dvojicí), takže jsem se na tuhle povídku extrémně těšila, když jsem zjistila, že i někdo další kromě mě o ní píše... Ale podobně jako Janču mě čekalo vystřízlivění. Bylo to opravdu pěkně napsané, ale krátké a v podstatě to nijak nerozšiřovalo kánon. Zkrátka je "Minerva" takový lépe napsaný medailonek z Pottermoru. Přitom o životě Minervy se toho přímo z knih zase tak moc nedozvídáme, takže tam je spousta prostoru pro doplnění podrobností nebo vymyšlení úplně jiného životního příběhu (protože když to vezmu kolem a kolem, tak mně osobně třeba příběh, který pro Minervu vymyslela sama Rowlingová, k Minervině charakteru dost zásadně v několika bodech nesedí, takže mám tendence ho korigovat a vymýšlet alternativy). Styl psaní mě nicméně určitě navnadil na víc povídek od stejné autorky, takže relativně nízké hodnocení je částečně "nezasloužené" - potřebovala bych možnost hodnotit odděleně děj a odděleně autorský styl, protože ten je moc dobrý, lehký a dobře se čte.”
jajafilm:
“Není to vyloženě špatné, ale jedná se spíš o takové vyprávění o životě jedné postavy, shrnutí obsahu děje, než o plnohodnotnou povídku.”