Za zdmi Azkabanu

  • Autor: Věrka Womi (womiska)
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Lucius Malfoy
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: Každý vždy věřil, že je Harry Potter hodný hoch. Vždyť se přece sám obětoval, aby zastavil Pána zla. Všem, co ho znali, zřejmě něco uniklo. Lucius Malfoy si odpykává trest v Azkabanu. To on zjistí, co je bystrozor sloužící ve vězení skutečně zač.
  • Klíčová slova: Azkaban, bystrozor, dark Harry, znásilnění, slash, smut, harrylu

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Tak toto bylo pěkně zvrhlé. Je fajn jednou za čas číst povídku, kde Harry Potter není nejlepší a neúžasnější člověk na světě. Věřím tomu, že toto bylo tak dobré jenom díky tomu, že to napsala skvělá Womiska. Jak už ale bylo psáno přede mnou, ten konec mi vlastně nepřišel jako konec, rozhodně by tomu slušelo pokračování.”
FemmeFragile:
“Ač tahle povídka nijak výrazně nezahýbala pořadím mých top povídek od womi, na zpestření je moc fajn :) Povídek, kde je Harry zmetek, zase tak moc načtených nemám, takže to pro mě bylo příjemné osvěžení od Harryů, kteří jsou roztomile naivní (zejména když je poblíž kapalně sarkastický Severus) - tuhle polohu mám sice u Harryho nejradši, ale občas se už zajídá. Womi navíc nezklamala kvalitou, zvrácený Harry je napsaný skvěle a uvěřitelně (až by jeden zapomněl, že ve skutečnosti zachránil kouzelnický svět). Jediné, co mi tentokrát úplně nesedlo, byla délka - ačkoli mám kratší povídky obvykle raději než kapitolové, na téhle mi něco "chybí", i když úplně nedokážu říct co. Po dočtení jsem ale měla chuť kliknout na další kapitolu, která už tam nebyla. Co takhle nějaké pokračování? *mrk mrk*”