Padesát kroků k cíli

  • Autor: Owes
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape, Lupin, Sirius, Lily, Brumbál, Sinistrová, Brubageová, Grindelvald, Hemiona...
  • Rating: 15 +
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 50
  • Shrnutí: AU navazující na povídku Splněná přání, v níž je Severus zařazen do Nebelvíru. Po deseti letech je z něj úplně jiný člověk, než jak ho známe z knih (zůstane mu jen intelekt a sklony k sarkazmu a láska k Lily) a hlavní záporák, kterému se bude muset s přáteli postavit je Grindelwald.
  • Klíčová slova: sosácká padesátka 2019, AU, Snape ředitelem Nebelvíru, Snape má dcery, SS/HG, SS/Charity, SS/OFC, SB/RL, Snapeova matka

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Kdo chce vidět, jak Severus mává na konci svého prvního roku v roli profesora lektvarů a ředitele nebelvírské koleje na rozloučenou Nevillu Longbottomovi, aniž by to působilo OOC, dočká se v desáté kapitole téhle rozkošně AU povídky. Obzvlášť mě dostala kapitola 21 v níž má Severus techtle mechtle se strigou. Vlastně se mi první půlkalíbila více než druhá, ve které dojde na Grindelwalda, Severusovy temné síly a nevyhnutelný střet. Asi by mi nevadilo, kdyby tu boj dobra se zlem nebyl a jen bychom sledovali, jak se Severus usazuje v Bradavicích, vychovává dceru s Charity atd. Nejvíc jsem si totiž užívala všechny ty změny oproti kánonu, které vycházejí ze základní premisy, že Severus byl v Bradavicích jedním z Pobertů, ne jejich antagonista. Příznivci SS/HG by mohli být nadšenější, mně tu ten pár spíš vadil (ale děj se kolem něj netočí, jde hlavně o porážku Grindelwalda). Zajímavá je postava Severusovy matky a druhá rodina Severusova otce, se kterou se po jeho smrti hezky sbližuje.”