Tam, na moři

  • Autor: AnnieMirai
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Severus po útoku Voldemortova hada za pomoci madame Pomfreyové a svých vlastních lektvarů přežije a až na několik jizev se uzdraví. Potter, který viděl jeho vzpomínky, dokonce očistí jeho jméno. Situace by tedy pro Severuse mohla být ideální, kdyby se ovšem Potter jednoho dne neobjevil na ošetřovně a nepověděl mu o svých citech... Ve snaze zbavit se otravného (a otravně zamilovaného) nebelvírského spratka se Severus vydává na svou obvyklou dovolenou do Chorvatska, kde každé dva roky sbírá květy velmi vzácné vodní byliny, královce adriatického. Květina má velmi silné analgetické a afrodiziakální účinky, takže se hodí jako přísada do lektvarů i na prodej. V jeho blahodárné samotě však Severuse vyruší Potter přiletivší na koštěti, který se následně odmítá hnout z paluby jeho malé loďky...
  • Klíčová slova: snarry, slash, romantika, lektvary, lektvaristika, moře, Chorvatsko, loď

Hodnocení čtenářů:

FemmeFragile:
“Pro toho, kdo přečetl nebo zhlédl ságu Harryho Pottera, je zřejmě nadlidským úkolem představit si Severuse Snapea v těsných plavkách, kterak se za pomoci žaberníku potápí ve vodách okolo chorvatského pobřeží. Povídka Tam, na moři však přesně v takovém světle Severuse zobrazuje, a co víc, najednou je ta představa tak uvěřitelná a skvělá, že se čtenář po celou dobu čtení popadá za břicho. Nejen kvůli těm těsným plavkám, ale také proto, že autorka mistrně vystihla Severusovu kousavou, sarkastickou povahu, která v této povídce hraje prim. Když se navíc přidá chápavý Harry, který najednou projevuje nebývalý zájem o lektvaristiku (nebo spíš o lektvaristu?), je zaděláno na skvělý příběh. Důvodem, proč nedávám plné hodnocení, je to, že obsahuje poměrně dost pravopisných chyb a zasloužil by korektora, možná ne jednoho.”