Její právo, A Star Trek Fan Production

  • Autor: FSFilm
  • Fandom: StarTrek
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: OC
  • Rating: NC-17 - od sedmnácti let
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Mohou stroje plakat? Existuje rovnice pro bolest, ponížení či hněv? Od pokusu o stvoření počítače, který bude řídit celou loď hvězdné flotily uplynulo století. Projekt M5 neměl daleko od katastrofy. Ale někteří lidé si nedali pokoj. Stále pokoušejí všechny hranice, od technologických až po morální…
  • Klíčová slova: Jistě pane ministře, fanfilm, fanvid, fan video, znásilnění, sci-fi, humor

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“Nuže, Star Trek Continues to zrovna není (což je můj nejmilovanější fanouškovský ST seriál). Z druhé strany je to o několik tříd lepší než Metréský incident. Je fajn, že se dá i česky natočit nějaký smysluplný ST seriál a že vývoj v této oblasti pokročil uspokojujíc směrem. :) Z toho hlediska je mé hodnocení jasné, vrazím ho prostě přesně doprostřed. A mám dojem, že by tak dopadly i ostatní epizody, i když jsem minimálně zatím neviděla zdaleka všechny. Souhlasím, že herecké výkony jsou na tom nejslabší. Jsou trochu moc patetické a umělé. Ale vlastně mě trochu mrzí to říkat, protože mám zároveň pocit, že tam ten potenciál je, že by stačilo ještě trošku zabrat a bylo by to ono. Působí to jako když se herci naučí zpaměti text a soustředí se na to, co mají říkat a dělat, ale ... chybí tomu spontaneita. Působí to toporně. Přišlo mí, že možná, možná, kdyby si mohli dovolit na tom víc pracovat a natočit víc záběrů, nakonec by to bylo TO ono. Škoda.”
jajafilm:
“Zdařilý fanouškovský film patřící do série "Jistě, kapitáne!", která kombinuje Star Treck a sitcom Jistě, pane ministře. Na této skupině tvůrců obdivuji to, jak si pohrají se speciálními efekty, kulisami a kostýmy. Herecké výkony jsou trošku slabší, ale na fan film je to hodně dobré!”