Spřízněné duše

  • Autor: D.J. Orlovský
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape/Filch
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 8
  • Shrnutí: Jak asi tráví své volné večery v Bradavicích Smrtijed a moták?
  • Klíčová slova: marihuana, sex

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Prvně mi Snape přišel hrozně OOC. Pak jsem se ale zamyslela. Prvně ho poznáváme jako mladého floutka, co je osamělý v Bradavicích, tak se občas zhulí a "zkamarádí se" s další osamělou duší. Zpočátku to může působit, že Filche vlastně bude brát poměrně rovnocenně, když spolu každý týden hulí a Snape zaujímá pasivní roli. A tak nějak to plyne po celou dobu, Snape je hulič, co si to rád nechá dělat do zadku starým školníkem. Až pak mi vlastně začalo docházet, že takhle to vidí Filch, ale neví nic moc o tom všem ostatním ze života Snapea, co víme my, že se odehrává. Jak nasazuje vlastní krk a čím vším si prochází. A ta chvíle zábavy týdně je vlastně únik od toho respektovaného profesora s chladnou tváří, i když i k Filchovi se chová jako pěkný parchant, který to i přesto přijímá a ještě je vděčný. Až po letech se dočkáme alespoň nějakého posunu v jejich vztahu nevztahu a to už je možná příliš pozdě. Pro mě jako čtenáře to tak tedy bylo zajímavé, ale přesto bych asi uvítala zakomponování trochu více reálií z jednotlivých dílů HP. I tak ale skvělé a myslím, že jsem nečetla naposledy. Dobré scéna: Scéna, kdy se k sedánku nad jointem přidá Brumbál mi přišla hodně vtipná a Filchova žárlivost rozkošná. První polibek je skvělý a to co následuje také. Nejvíc mě ovšem pobavil obraz Brumbál/Šmírák.”
willow:
“***”
kami:
“...”
Benny:
“Tenhle pár miluji.Severus by ovšem neměl hulit, je pak přiliš upřimný.(samozřejmě na učet těch tupých hlav)”
Memorin:
“...”
bedrníka:
“Moje nejzamilovanější povídka se Snapem. Kdo nechápe, co by mohl Snape na Filchovi vidět, po přečtení téhle povídky pochopí. ”