A Great and Gruesome Height

  • Autor: mokuyoubi
  • Fandom: Hannibal NBC
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Will Graham / Hannibal Lecter, Bedelia du Maurier
  • Rating: Explicit
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 41
  • Shrnutí: V jeho hlavě ten pád trvá malou věčnost. Ve skutečnosti jsou to možná dvě vteřiny. Povídka navazuje na finále seriálu, vyplňuje prázdná místa v poslední epizodě a pokračuje jejich novým společným životem coby "Murder Husbands".
  • Klíčová slova: fix-it, murder husbands, smut, kanibalismus, post-finale

Hodnocení čtenářů:

Heredhether:
“Fíha! Tolik porna a krve! Naprosto uvěřitelné pokračování - podle mě by 4. série vypadala přesně takhle :D Pokud jste někdo viděli film "Anna" od Luca Bessona, pak jste nejspíš zažili ten divnej paranoidní pocit, že v každé místnosti, kam vkročíte, je zespodu na nábytku přilepenej kvér. Ne že by ten film s touhle povídkou jakkoli souvisel, akorát u téhle fanfikce si místo kvéru dosaďte lubrikační gel a pochopíte, jak jsem se cítila. Nicméně psychologie byla eňoňůňo, děj mě nenudil, zlatej bludišťák patří Willově lásce ke psům, a dokonce se ukázal i Jack a ti dva tajní teploušci z laborky, a to mě náramně potěšilo. Mám pocit, že další povídky na tyhle dva už číst nepotřebuju, protože tahle měla všechno. A nejsem si jistá, jestli je to dobře nebo špatně.”