Erestor z Roklinky

  • Autor: Morgana
  • Překladatel: Pyriel
  • Fandom: LOTR
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Glorfindel/Erestor
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: Erestor a Glorfindel zůstali s dvojčaty, která učinila volbu patřit mezi smrtelníky, až do jejich smrti. Když stojí před jejich pohřební hranicí, udělá Erestor překvapivé doznání, které Glorfindela naprosto šokuje. Teď, když dvojčata zemřela, konečně Erestorovi nic nebrání přiznat pravdu a truchlit pro rodinu, kterou nikdy neměl. Teď přišel okamžik, aby Erestor udělal svou vlastní volbu.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Mrmla:
“Pěkné”
Usmevava_Barush:
“.”
Ostravanka:
“q”
Akkarra:
“Erestora z Roklinky jsem četla už kdysi dávno. A faktem je, že jednou to stačilo. Nejedná se o žádný skvost, ale na jedno přečtení je to dobré. :)”
Benny:
“Povídka má opět 4 části.A upřimně i když se Erestor místy chová jako hysterická žena(ano, žal po blízké osobě je mrcha)přesto se mi to zdálo dost nadnesené a zženštilé.Ale těsně před koncem si řikám, sice je to telenovela, ale není to AŽ TAK kýčovité.(Překladatelka během překladu i plakala, merline, a já proradná bezcitná mrcha nic)Dám za pěkný sloh tedy 4, ale ejhle.Autorka to zřejmě ke konci chtěla zabít patosem a zbylou melasou.S oběma očima a bez brýlí tam seknu za 3, ale za moc to nestojí.”
Pyriel:
“k přečtení”