Tajnůstkáři: Obrazy Severuse

  • Autor: AnnieMirai
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: PG-13 - od třinácti let
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí: Harry, ať už chtěl nebo ne, měl vždycky "štěstí" na odhalování záhad a tajemství. Prvně zrcadlo z Erisedu a pak i Severus Snape - nevrlý, věčně nespokojený profesor lektvarů. Jak on se stal dalším odhaleným tajemstvím Harryho? No, odpověď je jednoduchá, ale jen tohle tajemství mezi profesorem a Chlapcem, který přežil, významně ovlivní celých sedm let studia mladého Harryho.
  • Klíčová slova: Snarry, umění, Snape je malíř, tajemství

Hodnocení čtenářů:

FemmeFragile:
“Povídka se rozjíždí pomaleji, první polovinu bych hodnotila spíš asi menším počtem hvězdiček. Na dalších kapitolách je ovšem vidět, že se autorka do povídky konečně vpravuje, a postupně se tak zvyšuje zajímavost děje i kvalita autorského stylu. Přesto však povídka působí trochu zkratkovitým dojmem, v poslední kapitole je například kompletně přeskočena doba, kdy Severus s Harrym získávají viteály, závěrečná bitva trvá doslova pár odstavců. První ročníky bych určitě neprodlužovala, těm zkratky přes kanonické pasáže, které všichni známe, sluší, ale vyšší ročníky počtem 7 kapitol trochu trpí. Taktéž by povídka potřebovala korekci, je vidět, že autorka tu a tam používá slova, která mají zcela jiný význam, než jaký byl podle kontextu zamýšlen, a tu a tam se objeví také interpunkční problémy. Četbu jsem si nicméně moc užila a řekla bych, že patří (rozhodně myšlenkou a nápadem) k Anniiným nejlepším z tohoto universa.”
jajafilm:
“Jedná se o pěknou povídku doplněnou ilustracemi.”