Bolestná povinnost

  • Autor: Amorette
  • Překladatel: tiberia
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter, Severus Snape
  • Rating: G – pro všechny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Jen proto, že je mrtvý, nepřestane přece Snape dohlížet na Harryho. Ať Harry chce nebo nechce.
  • Klíčová slova: smrt, po válce, postwar, duch, OPČM, obrana, , profesor Harry, severitus

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“Výborná oddychovka, milé napsaná, rozkošně snapeovská.”
FemmeFragile:
“Ačkoli jsem zapřisáhlý milovník snarry, občas je potřeba udělat změnu a přečíst si něco, co není slash (i když by být mohla a bylo by to ještě lepší! :D). V případě téhle povídky jsem určitě nesáhla vedle. Severus jako duch, který Harryho sekýruje, jak má učit OPČM (nota bene poté, co Severuse Brumbál tenhle předmět nechtěl nechat učit :D) a Hermioně posílá duchařské... nebo duší?... dopisy s obdobným obsahem, jen týkajícím se výuky lektvarů, je prostě neuvěřitelně komický a dojemný zároveň. Rozhodně ukládám k rereadingu a doporučuji všem, kdo stejně jako já milují nesnesitelně otravného Severuse :)”
bedrníka:
“Předoucí kniha! Kýchající kniha, která navíc radí! (Scéna v knihovně je moje nejoblíbenější. :-) Severusek jako duch, co má na srdci Harryho blaho (aby si dal teplou polévku, když prochalne!) a Hermioně posílá soví duchy s nejčerstvějšími lektvarnickými tipy, je k zulíbání. Rozkošně hravá povídka na zvednutí nálady. (Překlad hezký.)”
jajafilm:
“Rozhodně se mi líbí myšlenka i to, jak je to napsané. Technicky to žádný Severitus není, ale tak je tam vztah Severuse a Harryho.”