Prázdniny pro Severuse

  • Autor: Věrka Womi (womiska)
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: NC-17 - od sedmnácti let
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 62
  • Shrnutí: Voldemort padl, válka skončila. Díky Merlinovi a Salazarovi se podařilo udržet Snapea naživu. K němu se po dostudování nastěhoval Harry Potter. Jejich soužití by se dalo označit jako idylické až do chvíle, kdy se o prázdninách v Londýně začne konat lektvarové symposium, na nějž přijede i Zlata Adamovská.
  • Klíčová slova: Snarry, nevěra, Zlata Adamovská, drabble

Hodnocení čtenářů:

FemmeFragile:
“Jsem asi jediný člověk, kterého tahle povídka nenaštvala :D Pravda, možná s tím má co do činění, že ship Severuse se Zlatou Adamovskou je z mé (zjevně poněkud choré) mysli, i když... kdo ví? Je určitě nezpochybnitelné, že Severus je tu trochu OOC, ale myslím, že zrovna téhle povídce to sedí. Je to prostě taková recese a musí se to tak i brát. Nějaké serióznější povídce bych to pochopitelně vytkla, ale tady je to spíš k užitku než ke škodě :)”
jajafilm:
“Jediná povídka od Womi, která si nezískala mé srdce. Věrka chtěla psát o nevěře a její podání i vyústění té povídky není špatné. Problémem je, že mi to k Snarry nesedí. Myslím, že Severus dokáže být pěkný hajzl, když chce, ale "sukničkář Snape", je prostě tak trochu OOC. Přitom stačilo vybrat jiný ship a postavu. Například pokud by se jednalo o Harrylu, neřekla bych asi ani popel.”