Vlkodlačí lektvar

  • Autor: Věrka Womi (womiska)
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Remus Lupin
  • Rating: decentní
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 16
  • Shrnutí: Do školy čar a kouzel míří nový učitel obrany proti černé magii - vlkodlak Remus Lupin, jenž neplánovaně znemožnil Severusovi Snapeovi zaujmout dlouho chtěnou pozici. Jako by toho nebylo málo, lektvarista má za úkol pro nového profesora vařit vlkodlačí lektvar, díky čemuž se nemůže vyhnout vzájemnému setkávání. Severus doufal, že už ho nikdy neuvidí, neboť staré rány se ani po čase zcela nezahojí a zanechají po sobě jizvy. Jak však už dávno zjistil, v jeho životě nikdy nevychází nic podle něčeho tak přízemního, jako je vlastní přání.
  • Klíčová slova: Snupin, učitel, vlkodlak, lektvar

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Zkoušela jsem číst dvakrát, ale jednak moc nemám ráda womisčin styl psaní (ty přechodníky! přehršle jmených adjektiv! onyxové oči!), jednak nesouzním s tímhle pojetím Snapea, který usiluje o místo učitele OPČM (to jsem ochotná tolerovat u opravdu starých povídek), nejradši by se na školu vykašlal, zakroutil Brumbálovi krkem a začal si užívat. A Lupinovi říká křestním jménem. Škoda, protože snupin sám o sobě mám ráda.”
FemmeFragile:
“Tuhle povídku jsem četla před pár lety a budu muset pomalu znovu, protože patří k mým oblíbeným. Byl to tehdy můj asi první snupin a od té doby mám tenhle pairing moc ráda, zvláště proto, že se womi v téhle povídce podařilo najít mimořádně zajímavou polohu vztahu člověka a vlkodlaka. Vřele doporučuju!”
jajafilm:
“Snupin není můj šálek kávy, ale od Womi se dá číst prakticky cokoliv.”