Chlapec, který mockrát zemřel

  • Autor: starcrossedgirl
  • Překladatel: Jacomo
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 13+, epilog 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harry proslul jako Chlapec, který přežil. Jen Severus ví, že je to lež. (Aneb portrét Severuse Snapea v sedmi dějstvích.
  • Klíčová slova: snarry

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“Ze začátku se povídka tváří jako skvělá komedie (Ford Anglina!), postupně se ale vyprávění přelévá do temné romance s překvapivě dobrým koncem. Velké plus za humor, další velké plus za opravdu pozvolný přechod mezi žánry. Snapea žeru. Skoky mezi polohou 'sadistický bastard' a 'citlivý a emapatický muž" dávají smysl, byť toho druhého potkàme po málu (a je to dobře). Snapeova příčetnost visí na vlásku a vy dokonale chápete proč. Harry je v závěru dostatečně uvědomělý, aby mu po tom všem neskočil kolem krku (ó ano!) a přitom celou povídku zůstává příjemně kanonicky naivní, zbrklý a tak trochu trdlo. Poslední, co vypíchnu, je cestování časem. Cestování časem většinou nemusím. Z hlavy vím přesně o dvou povídkách, kde mě bavilo. Tohle je ta druhá. Po prvním čtení pět, časem možná hodnocení upravím.”
Demetra Black:
“Naprosto rozbitý Severus, který nechápe, když je k němu někdo upřímně milý. Emotional gore.”
FemmeFragile:
“K přečtení? Když bude nálada...”
Badinek:
“Absolutní top”
belldandy:
“-”