Druhý život

  • Autor: Cassandra7 a nwhiker
  • Překladatel: bedrníka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Snape/Black
  • Rating: nějaký sex tam je...
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Co se stane, když dva lidé dostanou druhou šanci. (Délkou novela, postavy sleduje až do konce života.)
  • Klíčová slova: po válce, Sirius přežije, Severus přežije, Nobelova cena

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“TBE”
finde:
“tohle je jedno z děl, které fanfiction povídky povyšuje na literární umění.”
Aneticek:
“Uzasny”
kratula84:
“Mně tahle povídka hrozně sedla jak stylem vyprávění, tak námětem. Povídek o tom, jak se dva potkají v patnácti (nebo už ve školce) a pak je z toho životní VŠL, je fůra a netvrdím, že jsou nutně špatné, ale tak nějak prferuju příběhy o lidech víc otřískaných životem, co už lecos prodělali (i podělali) a přesto dokážou zase začít znovu. A tohle byl vážně nesmírně silný čtenářský zážitek.”
bedrníka:
“V podstatě je to Mistr lektvarů od Josan, doplněný o vztah a dotažený až do smrti postav. Oceňuju, kolik se toho stane, aniž by to autorky podrobně rozpitvávaly - soustředí se jen na ty podstatné scény, a to ovšem ne jen na ty dějově dramatické, ale taky na vykreslení vzájemné lásky. (K téhle povídce se vracím léta a už při prvním čtení jsem si u některých pasáží říkala, jak bych je chtěla přeložit, a u jiných zase, že tohle bych teda překládat nechtěla...)”