Dinîf en qualen

  • Autor: Morgana
  • Fandom: LOTR
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Erestor/Glorfindel, Elrond/Thranduil, Elrohir/Legolas
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 30
  • Shrnutí: Erestor a Glorfindel byli posláni do Lothlorienu, aby asistovali Celebornovi, když teď Galadriel odplouvá do Valinoru. Na své cestě z 'Lorienu jsou zaskočeni divokou bouří, ve které je Glorfindel zraněn. Je nyní na Erestorovi, aby je dostal do bezpečí, a Glorfindel nahlédne pod masku neutrality, již obvykle Erestor nosí.
  • Klíčová slova: týrání v dětství, romantické

Hodnocení čtenářů:

Vithra:
“...”
Pyriel:
“Teprve když Erestor téměř zemře, uvědomí si Glorfindel, že je čas nahlédnout pod ledovou masku a spolu s ostatními začne dávat dohromady střípky informací, aby získal obraz skutečného Erestora. Na návštěvu přijíždí Thranduil a spolu s Erestorovou minulostí se vynořují i jiné vzpomínky. Je opravdu hezky popsané, jak se pomalu bortí Erestorovy hradby, které vystavěl už v dětství. A lekce sexuální výchovy je vskutku překvapivá - inu, televize tehdy ještě neexistovala, tak jak jinak nezkušené mládí poučit? :-)) Ke konci mi to přišlo už trochu uspěchané a klišovité, takže trošku slabší čtyři hvězdičky. Má prequel Flight, ale autorka doporučuje číst ho až PO této povídce. Dodatek - povídka má krásné ilustrace.”