Reunion

  • Autor: Josselin
  • Fandom: Captive Prince
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Damen/Laurent, Jokaste, Nikandros, Leon
  • Rating: explicit
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 10
  • Shrnutí: “When you were young,” said Damen, “we lived near here. South a few miles, back closer to the construction. And we were planning a new capital in the center of both Vere and Akielos, to combine the administrative functions of both kingdoms into a single location.” Leon had many questions but he wasn’t sure how many he was going to be allowed to ask. “By ‘we’ you mean you and me and Nikandros?” Damen’s arm was still on his shoulder. Damen pulled Leon in closer to his side and squeezed him briefly. “Yes, you, me, Nikandros, and also the King of Vere.”
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“Captive Prince je malý fandom a fanfikcí ve strovnání s velkými fandomy je v něm pomálu. Je těžké, ne-li nemožné, najít něco vysloveně geniálního, ale i tak mám pocit, že na to, jak je to malý fandom, kvalita FF tu vlastně není nejhorší a dá se najít překvapivé množství ucházející fanfiction. Josselin je něco jako ústřední postava Captive Prince fandomu, je dlouhodobě aktivní a nepíše zle. A tohle je moje oblíbená od ní, třebže obecně populární příliš není. Je velmi nostalgická. Aneb ta, v níž se Damen a Laurent ještě jednou rozešli, ale nyní, z odstupu mnoha let mají svou druhou šanci. Hodnocení: asi lepší čtyři, ale jak už jsem řekla, já jí mám osobně ráda, takže já jí těch pět dám.”