Ani dnes se svět nepřestal točit

  • Autor: AsterinXXX
  • Fandom: Avengers
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Tony Stark, Steve Rogers
  • Rating: Not rated
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 31
  • Shrnutí: Tony Stark, génius, miliardář, playboy, filantrop a samozřejmě Iron Man, by nikdy nahlas nepřiznal, že se po rozchodu s Pepper Pottsovou cítí ve Stark Tower osaměle. Chodby jsou tiché a i na tak velkém místě stěny působí klaustrofobicky. Když tedy zjistí, že byt Steva Rogerse vyhoří, neváhá a nabídne kolegovi Avengerovi útočiště. Ani jeden však netuší, že je to krok do víru událostí, ze kterého není návratu. Vypořádávání se s vlastními city vůči tomu druhému je jen špičkou ledovce a když začnou drobné, ale stále nebezpečné útoky na jednotlivé členy Avengers, oba vědí, že musejí spojit síly a jednat. Jenže kdo za tím vším stojí? SHIELD, Hydra nebo snad některý z jejich nepřátel z jiných světů? Či snad někdo, s kým ještě neměli tu čest, skrývající se za maskou spořádaného občana Spojených států? Ať už je odpověď jakákoliv, Steve s Tonym musejí jednat rychle.
  • Klíčová slova: Stony, MCU

Hodnocení čtenářů:

kratula84:
“Skvělé skloubení pomalé romance mezi Stevem a Tonym a thrilleru, kdy jde Avengers po krku neznámý protivník. Případová zápletka je výborně propracovaná, většina dílků do sebe zapadne a nekoná se žádný nepříjemný WTF moment. Sice jsem někdy v poslední třetině začala tušit totožnost padoucha, ale já jsem zkušený čtenář detektivek a dle komentářů ostatních to pro mnohé překvapení bylo. Romantická linka byla přes ně dle mého gusta sympaticky pozvolná a uvěřitelná. Tony se tu předvedl z citlivější stránky, aniž současně přestal být Tonym a zvlášť mě potěšilo zpracování Steva - v českých povídkách mi málokdy sedne a je podán jako plochý, nudný správňák. Tady byl velice živou a sympatickou postavou, co má chyby a páchá přešlapy, ale s Tonym má svatou trpělivost. Povídka má slíbené pokračování, tak některé dějové linky zůstaly otevřené, ale nijak to nebrání užít si příběh jako jednorázovku.”