A rána jsou zde stejná

  • Autor: Mandragora
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: čokoláda s chilli. Sladká chuť čokolády se rozpustí na jazyku a zbude po ní palčivá chuť koření. Ale dohromady je to kupodivu harmonická chuť. 
  • Klíčová slova: humor, sex

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Krása. Člověku se zde postupně odhaluje spousta informací, které jsou matoucí a člověk vůbec nechápe (aspoň teda já :D ) a všechno do sebe zapadne teprve poslední větou. Opravdu krásné a milé :-)”
LiviaCullen:
“Roztomilé :)”
Mr. Robot:
“Výborná vec!”
Cora:
“Výborná pointa.”
willow:
“****”
jesssnape:
“=)”
T_nule:
“Velmi pěkné”
Mrmla:
“Moc pěkné.”
Benny:
“Výpadky paměti netrpím, ovšem Severuse bych občas jako léčebnou pomůcku brala:D”
Adelaine:
“:) Super pointa”
Nex:
“Roztomilé.”
Sargo:
“Dobry zacatek, zkratit prostredek, bezva pointa:-D”
delatrix:
“Podobný tip povídek nemám vůbec ráda. Ten konec je ale dobrý a svým způsobem zábavný.”
Fleur Tera:
“milé”
Nerla:
“Nápad to má a pár hezkých momentů taky. Ve srovnání s povídkami, které tu hodnotím, je to ale trochu slabší průměr.”
patolozka:
“Tohle je skvělá povídka, ke které se ráda vracím, když chci mít na tváři uvolněný úsměv. Ani nemohu uvěřit, že jsem ji ještě nekomentovala:-)”
belldandy:
“Ten vzácný případ, kdy je něco zdánlivě jen "pouhé" PWP a nakonec to má lepší příběh než leckterá kapitolovka. (Aspoň jedné povídce od Mandragory jsem musela dát za pět. Stejně jsou její věci o třídu víš než to , co se tady jinak píše.)”
Luna Snape:
“četla jsem tuto povídku několikrát, moc se mi líbí”
Sectumsempra:
“cetla jsem uz nekolikrat, perfektni!”
Velká_koule_chaosu:
“Hezké”
mariaa:
“Tato krátká povídka stojí za přečtení :).”
sigam:
“Líbilo.”
Mája:
“Dávám 5 - naprosto super. Tato povídka je úžasná. Bavila jsem se od začátku až do konce.”
sandymathews:
“nádherná! tenhle pár sice moc nemusim ale tahle byla super... a ta pointa! ta se jen tak nevidí ;)”
Akkarra:
“Zajímavý způsob 'léčby'... ;)”
ZJTrane:
“To bol geniálny nápad. Veľmi sa mi to páčilo. Úsmev mi asi zostane aj na zajtra :)”
Kate Mathews:
“moc pěkný...buď už jsem to četla, anebo mi to nějakou povídku připomíná...”
finde:
“úžasný nápad, úžasně napsáno”
assez:
“Ano.”
zmije:
“Jedna z mých nejoblíbenějších povídek. Neotřelá, inteligentní, něžná, lehce provokativní a s překvapivým rozuzlením na konci. Sakra, možná je těch superlativů moc, ale prostě ji mám ráda.”
Bilkis:
“Ano ano, nezapomenutelná povídka. Pamatuju, že když jsem ji četla poprvé, hrozně jsem se u ní nasmála a přečetla ji jedním dechem...”
Lilithka:
“Skvělá myšlenka, vtipné zpracování, povídka, kterou stojí za to číst.”