Stargazer

  • Autor: Lomonaaeren
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: SS/HP
  • Rating: na konci je maličko sexu, jinak tu a tam nadávka,
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 8
  • Shrnutí: Harry není Chlapec, který přežil, protože Voldemorta porazil Brumbál a válka skončila. Za to má Harry tři mladší sourozence a celá rodina ho považuje za velmi slabého kouzelníka, což je odhodlán změnit... s překvapivou pomocí Severuse Snapea, o kterém od dětství slýchával od rodičů, co je zač.
  • Klíčová slova: AU, Harry v Mrzimoru, Snarry, Snape jako mentor, Harry má sourozence

Hodnocení čtenářů:

Mandragora:
“Dobře se to četlo.”
bedrníka:
“Fakt nápadité AU, na Harryho v Mrzimoru jsem myslím narazila poprvé. Gró příběhu spočívá v tom, že Harry usiluje zlepšit se v magii natolik, aby rodičům dokázal, že je taky tak dobrý jako jeho sourozenci, a časem se dostane do stavu, když už mu na jejich mínění až tak nezáleží. Snape mu spíš jen sekunduje, ale vývoj jejich vztahu od špatného učitele a žáka bez zájmu, přes mentora a učedníka až po manžele, je příjemným okořeněním. (V tomhle podání i věřím, že by si k sobě mohli najít cestu, na rozdíl od drtivé většiny Snarry.) Oceňuju taky, jak autorka nenásilným způsobem nastavuje zrcadlo předloze - nejvíc jí leží v žaludku právě Snape a jeho přístup k dětem, ale schytá to třeba i Turnaj tří kouzelníků. Dojem mi trochu zkazil přeslazený konec, heteronormativní až na půdu, ale zase to vyvažuje stručností.”