Problém v Edinburgu

  • Autor: snorklepie
  • Překladatel: Miamam
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sherlock Holmes/John Watson
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 39
  • Shrnutí: Poté, co se John rozejde s Mary, vrací se zpět do Baker Street. Detektiv a jeho blogger si udělají výlet do Edinburgu, protože Sherlocka jeho sestřenice Violet žádá o pomoc. John o rodině Holmesů zjišťuje víc, než čekal, ale pokusí se neutéct s křikem…
  • Klíčová slova: johnlock

Hodnocení čtenářů:

kratula84:
“Nesmírně povedená povídka, která krom kýženého sbližování ústřední dvojice obsahuje nadmíru zajímavý případ s (v pozitivním smyslu) překvapivým řešením a také řadu povedených originálních postav v čele s Violet - tak zdařilá OC je ve ff vzácný úkaz. Překlad je naprosto parádní, smekám hlavně před kreativním překladem všech violetiných přezdívek.”
Sandorel:
“Cetl jsem povidku v originale (i jeji pokracovani) a musim rict, ze preklad se hodne povedl. Vubec jsem netusil, ze byla prelozena, ale stranky miamam jsou uzasne samy o sobe (jak jsem posleze zjistil). Tato povidka neni vyjimkou. Violetiny prezdivky jsou neskutecne mile tvarne a celkovy vyvoj vztahu Johnlocku je uzasne gradovany. Diky za vlozeni na ffdenik, bez odkazu bych nikdy jako ctenar cileny na AO3 nezjistil, ze si to muzu precist i v materstine. Za me plny pocet.”
Velká_koule_chaosu:
“Povídka ke které už jsem se několikrát vrátila. Jedná se o opravdu pozvolný vývoj děje i vztahu Johna a Sherlocka a nejde si je tu nezamilovat, stejně jako sestřenku Violet.”