how big the hourglass, how deep the sand

  • Autor: Handful_of_Silence
  • Fandom: Dobrá znamení
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Aziraphale, Crowley
  • Rating: G
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: Po Apokalypse si Crowley i Azirafal - pomalu, jak už to tak s nimi dvěma bývá - uvědomí, že je tu možná něco, o čem si potřebují promluvit. A pak Azirafal zmizí.
  • Klíčová slova: Aziraphale/Crowley, ineffable husbands, hurt/comfort, slow burn

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“roz.”
Heredhether:
“Radši se nesnažím přijít na to, co si kompenzuju tou svou oblibou hurt/comfort. Co už, mohlo být hůř. Pořádnej srdcedrásající H/C jsem už nečetla hezky dlouho, a tenhle mi tak nádherně rozhodil sandál, až mi slza ukápla. Vůbec nemluvě o tom, jak moje emoce válcuje ten motiv nalezení domova, a to v abstraktním slova smyslu, i v tom fyzickým v podobě domečku schoulenýho v malebné krajině pokojnýho venkova. Tahle povídka prostě věděla, jak na mě. Moc se mi líbí i ta myšlenka nadpřirozené bytosti lapené do pasti v podzemí domu, kterej střídá majitele a bez povšimnutí chátrá, a ona nemůže než čekat, až bude objevena a snad i osvobozena. Je v tom cosi nádherně tajemnýho až poetickýho. Přísahám, že v době Crowleyho a Aziraphalova dlouhýho odloučení mi vyrostlo pár nových šedin. Bylo to nekonečný, a vlastně nedokážu říct, v kůži kterýho z nich bych si přála být méně. Sakum prdum skvělá povídka. Sice si dovedu představit, že by se dala rozpracovat víc detailně – a pak by měla aspoň 200k slov a já bych ryčela blahem – ale v podstatě je perfektní i taková, jaká je teď. Jdu na pokračování.”