Even Without Looking

  • Autor: maniacalmole
  • Fandom: Dobrá znamení
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Aziraphale / Crowley
  • Rating: G
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: Aziraphale je požádán nebeským soudem, aby dokázal, že je romantická láska skutečná, a on se udatně vynasnaží. Tolikrát o ní četl v těch nejromantičtějších knihách. Jak obtížné to může být?
  • Klíčová slova: Good Omens, Aziraphale/Crowley, romantika

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“roz.”
Heredhether:
“Já jsem tak nějak tušila, že si o těch dvou přečtu víc než jen tu jednu povídku. Začala jsem knihou Good Omens, a tahle fanfikce těsně následovala, protože jsem je zkrátka potřebovala vidět, jak si to řeknou na plnou hubu. Even Without Looking je neskutečně sladká povídka, která mi dokázala dokonale simulovat pocity zamilovanosti a utvrdila mě v tom, že je stokrát moudřejší a lepší zamilovat se do příběhů o tom, jak se někdo zamiluje do nejlepšího přítele, než se sám zamilovat do nejlepšího přítele. Mohla bych láteřit na to, jak jsou s Crowleym natvrdlí, že jim to za 6 tisíc let nedošlo, ale radši mlčím. Aziraphalovy pokusy o balení smrtelníků byly roztomilejší než video s kýchající pandou, i to s oslíkem, co si myslí, že je pes. A zhruba v polovině mi navíc v hlavě začal znít song Lets Fall in Love od kapely Mother Mother a ten tohle story povýšil na perlu mojí mentální kinematografie. Citace z romantických textů klasické literatury skvěle zapadly do příběhu vyprávěnýho z Aziraphalova POV. Takže jediná výtka, kterou bych mohla utrousit, by asi byla, že se Crowley mohl zdržet dýl.”