A Diamond Sky Above Titanic

  • Autor: Darjeweling
  • Fandom: Dobrá znamení
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Aziraphale / Crowley, Beelzebub, Metatron, Thomas Andrews (Titanic), Joseph Bruce Ismay (Titanic)
  • Rating: 17+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 18
  • Shrnutí: Píše se rok 1912, a životy jednoho anděla a jednoho démona se mají navždy změnit, když se nalodí na osudovou první plavbu R.M.S. Titanic a zároveň započnou vztah, který zapovídá jak Nebe, tak i Peklo.
  • Klíčová slova: Titanic AU, Good Omens

Hodnocení čtenářů:

Heredhether:
“Nejsem si jistá, jak se tahle ff ocitla v mojí čtečce. Good Omens vůbec neznám (teda až na upoutávku na chystanej seriál) a ship Aziraphale/Crowley mě nijak nezaujal. Nejspíš za to může moje slabost pro skutečnou "ship" jménem Titanic, teda spíš pro love stories, který na tuhle loď lásky situují různí autoři. A můžu vám říct, že Diamond Sky Above Titanic patří k těm HODNĚ dobrým Titanic AU. Ať už jsem si ji do čtečky nahrála pod vlivem čehokoli, díky Bohu za to. Myslím, že to vypovídá hodně o kvalitě povídky, že jsem se od ní nedokázala odtrhnout, přestože to absolutně nebyl můj fandom, a zamilovala jsem se do hlavních hrdinů tolik, že se můj současnej OTP otřásl v základech. Bez nějakýho násilnýho vysvětlování pro mě nebyl problém všechno chápat – autorka perfektně skloubila Titanic, Good Omens a realitu, a navíc to vše napsala krásným jazykem a s minimem chyb. Atmosféra a styl psaní, záplava emocí, gradování příběhu, zapojení hudby, symboliky a mytologie... to všechno mi úplně rozhodilo sandál. Mělo to tak akorát poměr tragédie, hřejivýho humoru a srdcervoucí romance. Zatím nevím, jestli si o Crowleym a Aziraphalovi přečtu i něco dalšího, ale i kdyby měla tahle povídka být mou jedinou zkušeností s nimi, pak byla nezapomenutelná a přišla právě tehdy, kdy bylo potřeba.”