write this number down

  • Autor: pocky_slash
  • Fandom: X-Men
  • Jazyk: AJ
  • Postavy:
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“4-5. Je jasné, že být světově hledaným teroristou a do toho zvládnout výchovu dvou děti není úplně snadný úkol. A přesně do té role se dostal Erik Lehnsherr. Není až tak neuvěřitelné, že pro případ, že centrum Bratrstva bude napadano, se rozhodne Wandu a Petra instruovat, že mají hledat bezpečné útočiště v sídle jeho starého přítele a nepřítele zároveň. Tam budou nepochybně v bezpečí. A tak se stane, že se Peter a Wanda jednou ocitnou v Xavierově škole pro nadané děti. Erik si je o něco později vyzvedne a vše může být tak jako před tím... Nu, mohlo by, nebýt toho, že za čas se Wenda a Peter objeví zas... a pak znova... a znova... a tak pořád dokola. Po pravdě sídlo Bratrstva není ideální útočiště pro dvě děti mladšího školního věku. Není tam bezpečno, není tam zábava ... a v sídle Xaviérů je škola a v ní se učí děti podobného věku a podobných nadání. Jenže, jak se k tomu má postavit jejich otec? Ten zatracený Charles musí mít vždycky navrch. Tohle fungovalo. Narozdíl od pokračování, kde jsem měla pocit, že se Erik se situací smířil nakonec nějak snadno, tak tady to bylo všechno vybalancovaný tak akorát.”