Brácha

  • Autor: Klára Foldynová
  • Fandom: Originální Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Lenny/Clay
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Je stejný jako každý jiný. Tři hrnky od kafe, petka coly, křupky rozdrobené na sedačce. V televizi další vědomostní soutěž. Otázky, na kterých nezáleží, nezáleží, nezáleží… Smrdí po přepáleném oleji, má strniště a starou mikinu s flekem od kečupu, kterou mu dala ona. Chvíli kouká na orchidej, chcípla. Zapomněl ji včera zalít. A taky předevčírem a všechny dny předtím. Měl by se zvednout. Uklidit, osprchovat, přehodnotit, žít. Nakonec to ale dopadne stejně jako vždycky. Z mrazáku vytáhne další pizzu, dopije colu, sprchu dá až zítra. Je stejný jako každý jiný. Je to ten den, kdy nic nedává smysl. Až do chvíle, než… Zazvoní zvonek.
  • Klíčová slova: gay homo tragédie vztah láska

Hodnocení čtenářů:

Blanch:
“Já prostě originálky nečtu. Tečka. Nezajímám se, nevyhledávám, nejsou v mým zorným poli. Ale tady mě něco prostě nakoplo a já jsem neodolala a musím říct, že nelituju a že se mi to moc líbilo až moc. Lenny je je protivně iritující sympaťák na zabití a nebo k vůl k umuchlání, těžko říct. A užila jsem si hlavně pwp, v poslední době mám pocit, že pwp česky skoro nikdo nezpracovává, takže mám absťáky a navíc to tam pěkně sedlo. Plus je nutno podotknout, že sloh autorek je jednoznačně skvělej. Přítomně reálný ve všech směrech a tvářích.”
AdelleR:
“♥♥♥”
Popelka:
“Naprosto bez přehání jedna z nejlepších buzna originálek, co jsem kdy četla. Děkuju, děkuju a ještě jednou děkuju.”