Anarchy In The U.K.

  • Autor: Yahtzee
  • Fandom: X-Men
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: , Erik Lehnsherr/ Charles Xavier, Moira MacTaggert, Raven Darkholme, Sean Cassidy, Armando Muñoz, Emma Frost, Azazel, Sebastian Shaw, Alex Summers, Psylocke, Hank McCoy
  • Rating: 18 +
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 17
  • Shrnutí: "Good God, Erik thought. The Prince of Wales is gay." Charles lives in the unceasing glare of the public spotlight, yet keeps his sexual orientation a closely held secret, afraid he could lose his throne and force his deeply troubled younger sister into a role that would crush her. Erik, journalist and world traveler, has been a loner most of his life; he has little patience for closet cases. But a chance meeting in Kenya brings these two opposites together and sets in motion a love affair that will challenge the British monarchy -- and their most deeply held beliefs about who they are, and who they should be.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“Tohle je nejslavnější AU cherik FF v X-Men fandomu a zároveň asi nejproslulejší cherik fanfiction, teda hned po 9 11 10 od subtilior. A i pro mě je to jedna z nejlepších nekanonických AU, co jsem kdy četla. Nevím, jestli dokážu vysvětlit proč? Charakterově to pasuje tak asi na Jamese McAvoye a Michaela Fassbedera, zdaleka tak ne na Profesora X a Magneta, i když je to na delší diskuzi, ale tak nějak je to ten příběh, co jsem si fakt chtěla přečíst a kdo jsou postavy je vlastně vedlejší. Miluju vztahy na zapřenou a taky ty, kde se vztah utváří prvně přes sex. Potěší, že postavy se nechovají infantilně nebo jako imbecilové a celé to působí na poměry fanfiction přijatelně hodnověrně. A pro mě je to důkaz, že se mi může líbit taky něco vesměs pozitivního, něco bez násilí, smrti postav, vážných psychologických narušení a s veskrze šťastným koncem. No, trocha toho angstu tam je, ale tentokrát jen trocha. :)”