Dědictví

  • Autor: Alane
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harry potřebuje vyřešit jeden nepříjemný problém, ale je nucen řešit problém daleko závažnější, který ovlivní jeho další život. Přijme odkaz svého kmotra? 
  • Klíčová slova: smutek, romantika

Hodnocení čtenářů:

Benny:
“Jako občasný romantik, bych brala trochu "cukrování" mezi Harrym a Sevem.Tohle bylo tak šileně pragmatické i na mne.Celkově se mi to zdá divné a "nereálné".”
T_nule:
“...”
Mrmla:
“...”
Adelaine:
“oh. ano, moc bez děje, uspěchané, spousta naznačených věcí nezúročených. Harry věřící dopisu, v kterém je ejhle to, co se zrovna Snapeovi hodí...”
SaoKissa:
“Já, no, oh. Já doteď nevím, co si o tom mám myslet. Moc rychlé, moc bez děje, uch. Ale nějak extra strašné... Ne, asi ne.”
delatrix:
“zajímavý námět na povídku a hlavně na postavu Siriuse a jeho vztahu k ostatním”
Akkarra:
“Je to pěkné, ačkoli od předání dopisu to jde opravdu poněkud z kopce. Ale - kde je nějaký cit? Kde je vášeň? Kdyby se tady Siriusovi říkalo jezdec, Potterovi věž a ono sáhodlouhé vyprávění se omezilo na příkaz "jezdec na H3", vyšlo by to nastejno.”
belldandy:
“Není to úpně špatné, našla bych si v tom i lescos dobrého (A asi tak v první půli mi to přišlo jako sympatická povídka), ale bohužel základní zápletka mi vůbec nesedla. Jak se zjeví dopis, ztrácí se má čtenářská víra. Jak to, že v tom dopise bylo zrovna to, co se Severusovi hodí? Tomuhle bych uvěřila leda, kdyby to bylo tak, že dopis nastražil Snape a naivní Harry všemu věří. :) Na rozdíl ode mě. Bohužel. :( Je tu příliš mnoho nepředvídatelných věcí, které někdo předvídal. A Harrymu nevěřím, že to vše dokázal na místě zpracovat a přijmout. A odejít jako zcela jiný člověk než jaký vešel. Já bych to totiž na jeho místě nezvládla. :) A navíc, na to že má jít o vášnivé city, tam postavy problém moc racionálně rozebírají.”
mariaa:
“...”
Velká_koule_chaosu:
“Krásně napsané :)”
ranchan:
“zajímavé... toto by mne nikdy nenapadlo. Zajímavé promíchání vztahů mezi aktéry”
Sectumsempra:
“pěkné:)”
sandymathews:
“jedním slovem: perfektní”
assez:
“Ano.”
zmije:
“Moc, moc se mi to líbilo. Neuspěchané, inteligentní, lahůdkové.”
Lilithka:
“Někdy je těžké přijmout dědictví. Ale Harry to dokáže. ”