His Terrible Swift Sword

  • Autor: Yahtzee
  • Fandom: X-Men
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Erik Lehnsherr / Charles Xavier Logan (X-Men)/ Rogue (X-Men), Pyro, Bobby Drake, Mystique, Storm, Scott,
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 9
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“Ajaj. Já mám Yahtzee ráda. Sedne mi jak píše. Věřím Yahtzee, že tohle napsala už po X2. Stvořila si evidentěn svou první třídu ještě dřív než tak učinilo Twenty Century Fox. A já co vždycky držkuje, že je málo fanfiction na starší sérii, tady pro změnu nejsem spokojená, protože ti mladí Charels a Erik nejsou jako ti z kánonu, co přišel až potom. Ale vlastně ne, nevadí. Jen jsem měla problém se začíst. Ale nejen proto, že tahle FF nemohla vzít v úvahu, jací budou Charels a Erik v kánonu z mlada, je to i proto, že tohle je evidentně spíš příběh Logana a Rogue než Charlese a Erika a trochu taky v preslashové podobě Pyra a Icemana anavíc se tu řeší plno dalších věcí. Zkrátka vlastně je to dobré, ale zároveň ne tolik cheriku, kolik by si zamilovaná šíperka jako já přála. A taky to vlastně bylo dost au, au. Jakože tu máme love story z padesátých let se šťastným koncem, to ale nemůže zastřít fakt, že ta love story má také nějaké pokračování v příběhu, co se tu souběžně odehrává po roce 2000, a to pokračování je prostě neradostné. :(”