Power and Control

  • Autor: FuryRed
  • Fandom: X-Men
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Erik Lehnsherr/Charles Xavier
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 13
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“Velmi povedená povídka s uvěřitelnou psychologií založená na takovém to stockholmsko-lymském syndromu... No, však to znáte. Ne vždy to funguje, ale tady to fungovalo. RedFury dá obvykle ty dva dohromady už někde v půli příběhu a pak řeší ještě něco dál, což mě obvykle nebaví a přijde mi, že to čím dál víc skřípá. Tahle FF má taky takové dvě půle, ale tady mi to nevadí. Trochu zaspoileruji, půl příběhu drží v zajetí Erik Charlese, půl někdo další vězní oba. Ta druhá půle byla tak nějak potřebná právě k tomu, aby jim pak člověk věřil, že mohou být později i dobrovolně spolu. Na FuryRed mi taky obvykle vadí, že z Charlese tak trochu dělá ženskou, Charles až moc řeší nějaké své pocity nebo čím to vlastně je, ani nevím . Ale zase platí, i tady se to maličko projevuje, ale moc to nevadilo. Alespoň většinou jsem měla pocit, že to jeho řešení pocitů je docela na místě. Zkrátka je to podle mě nejlepší cherik FF od FuryRed a to znamená, že jsem byla spokojená. Kéž by takových bylo víc. :) / Mimojiné: Deadpool tady má takové pěkné, říkejme tomu třeba, cameo.”