Znovuzrození

  • Autor: Chryse
  • Překladatel: Hanetka
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy:
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Zdravím vás všechny, kdo ještě johnlocku zůstal věrný. Jak už Mia psala v rubrice Na co se těšit, mám pro vás přeloženou povídku, ve které se Chryse vypořádala s tou nešťastnou čtvrtou sérií. A vypořádala se s ní podle mého geniálně. Nic nemění, kánon zůstává kánonem, jen uchopila události, které se odehrály, a pokusila se jim dát rozumný význam, logiku a souvislosti. Musím říct, že se jí to opravdu povedlo – je to asi nejlepší fix-it povídka, jakou jsem kdy četla. Začíná chvilku před tím seriálovým epilogem, ve chvíli, kdy skončila konfrontace s Eurus, Johna vytáhli ze studny a všichni se rozjeli do svých domovů. Ovšem až na Sherlocka. Ten dělá to, co jsme doufali, že udělal i v seriálu, jen se jim to tam nevešlo a vystřihli to. Tak schválně, jak se bude líbit tahle verze událostí vám… Povídka má v originále 6 kapitol, ale jsou velmi nevyrovnaně dlouhé, některé sáhodlouhé, jiné zase kratší, takže ty dlouhé rozdělíme napůl, aby nebylo zase tak rychle po povídce. Upozornění pro všechny – povídka je částečně angst, comfort, nechybí v ní ani smut a rozhodně ani humor – což je pro Chryse typické. Je dost NSFW. Rozhodně se můžete těšit na happyend, to vám slibuju a slavnostně přísahám. A jako vždycky velký dík mým strážným andělům miamam a Rowaně. To nejsou bety, to jsou alfy!
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Velká_koule_chaosu:
“Řešení případu mi přišlo trošku zbytečné, ale jinak skvěle napsané. Experimentující Sherlock byl rozkošnej.”
belldandy:
“=”