Kočka mezi holuby

  • Autor: BeautifulFiction
  • Překladatel: Rowana Yegrani
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sherlock Holmes/John Watson, Mycroft Holmes, Greg Lestrade, paní Hudsonová, Anderson
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: nezadáno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Jak se dny změnily v měsíce, John si uvědomil, že charakteristické kočičí rysy ani příležitostné typicky kočičí reakce už skoro nevnímá. Nezarážely ho Sherlockovy špičáky, ostřejší, než je obvyklé, ani způsob, jakým dokázal vidět ve tmě. Co na tom, že žil se vzácnou genetickou mutací Homo sapiens, namísto všedního jedince většinové populace? Byl to prostě Sherlock, jedinečný v každém ohledu a úchvatný stejnou měrou svou myslí jako fyzickým vzezřením. Soubor šesti na sebe volně navazujících povídek o vzájemném soužití a velice pozvolném sbližování člověka Johna a felisiana Sherlocka.
  • Klíčová slova: johnlock, preslash

Hodnocení čtenářů:

lymmet:
“Ani jsem netušila, že to někdo přeložil. Četla jsem to kdysi v angličtině. Mimochodem autorka přidala další dvě kapitoly.”
Mandelinka:
“Velmi příjemná záležitost. :-)”
Velká_koule_chaosu:
“Tohle je paráda! Velmi jemný a naprosto originální preslash. Většinu času jsem se přihlouple usmívala. Jestli si při čtení johnlocku říkáte, že by jste chtěli mít jednoho Sherlocka taky doma, tento felisian Sherlock tomu dává úplně nový rozměr. Škoda, že se autorka rozhodla v psaní povídky přestat, ale čtení povídky to vlastně vůbec nevadí.”