Canis Major

  • Autor: Tyra Hawking
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/DM
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 24
  • Shrnutí: První prosincový den je Harry z bezpečnostních důvodů přenesen z Bradavic na Grimmaldovo náměstí. A co hůř bude zde nejspíš nucen strávit i Vánoce. A co nejhůř společnost mu bude dělat jen jedna osoba. Ano, samozřejmě, Harry Potter a Draco Malfoy mají před sebou dlouhý měsíc. Těžko říct jestli se navzájem zabijí, nebo za…. no, uvidíme.
  • Klíčová slova: drarry, Vánoce

Hodnocení čtenářů:

Lucie:
“xxx”
Akkarra:
“To bylo tak roztomilé. :)”
Fleur Tera:
“Pekná poviedka, ktorá mi spríjemnila predvianočné obdobie :)”
jirza:
“...”
Heredhether:
“Konečně se cítím svátečně naladěná... Jen škoda, že je 4. ledna hmmm. Tak něco k příběhu. Působilo to uspěchaně. Myslím si, že do každého jednoho dne by se dalo napěchovat mnohem víc událostí, které by tu uspěchanost zamaskovaly/vysvětlily. Ale povídka mě bavila. Líbil se mi protivnej Draco. A taky nápad, že se Potterův a Malfoyův děda přátelili (jen škoda, že to pak nějak vyšumělo do prázdna). Takže jo, ale chtělo by to kapke rozepsat, zpomalit a jít víc do hloubky. 3, 5/5”
Rulie:
“jako z červené knihovny, ale jako Vánoční odreagování dobré.”
Velká_koule_chaosu:
“Roztomilá vánoční povídka. :) Zpříjemnila mi vánoční období. 3, 5*”