O Snapeovy koule

  • Autor: Magmarill
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harry Potter má malý problém, ale je tu někdo, kdo dokáže vyřešit ledascos
  • Klíčová slova: Sex

Hodnocení čtenářů:

Benny:
“Tohle je absurdní, vzhledem k tomu, že je to povídka z Fantasmagoria, dám bod.Ale celkově se to hodnotí těžce.”
Adelaine:
“Asi nejsem schopná pořádně hodnotit. Je to absolutně o ničem a strašný, jenže mi to přijde, že je to takovýhle schválně... No subjektivně prostě nelíbilo, ale asi to tak má být.”
Sargo:
“Já tu povídku v podstatě nejsem schopná hodnotit - to je taková ptákovina! Ale zároveň mi připadá vtipná v tom, že vlastně nedává o nic menší smysl než většina obvyklých konstrukcí, obecně braných za uvěřitelné a přijatelné. Jen je až moc nápadně pedofilní. Ale zase napsané je to dobře... tak hodnocení čistě subjektivní.”
Mrmla:
“---”
IfBrooks:
“No...jako parodie smutné, jako seriózní povídka neuvěřitelné”
Akkarra:
“To jako vážně? Potter bulí před Snapem, protože mu nesestoupily koule a ten ho na to konto začne ohrabávat a patlat mastičkou... Kdyby to byla parodie, tak by to bylo k smíchu. Takhle je to spíš k pláči...”
Sectumsempra:
“tahle povidka me fakt sere...prijde mi mirne pedofilni”
assez:
“Hm.”
Lilithka:
“Harry není sexuálně poučený o základních věcech. Naštěstí mu pomůže Severus.”